HAVAINTOJA YSTÄVYYDESTÄ

10.03.00

Ystävyys on mulle ja varmasti myös teille todella tärkeä asia. Oon tuntenut mun parhaan ystävän ensimmäisestä luokasta asti ja vaikka mulla on hänen sekä monen muun ystävän kanssa jopa useita satoja kilometrejä välimatkaa, oon huomannut, että he ovat ja pysyvät kaikesta huolimatta.
Kokosin alle muutamia havaintoja ystävyydestä ja uskon, että nämä havainnot ovat varmasti tuttuja myös monelle teistä.
Oikein hyvää  ystävänpäivää kaikille! Toivottavasti teillä on kiva päivä♡Valentine’s Tosiystävät pysyvät vierellä kaikesta huolimatta. Parhaan ystäväni lisäksi oon löytänyt vierelleni ihan mahtavia ihmisiä. Heidän kanssaan voin jakaa ilot ja surut sekä olla täysin oma itseni. Vaikka on päiviä ja viikkoja, jolloin kaikkien kanssa ei tule juteltua, mikään ei ole muuttunut, kun taas nähdään ja jutellaan.
Ystävät tukevat ja arvostavat sinua juuri sellaisena kuin olet. He myös kannustavat ja välillä potkivat vauhtia ja pistävät tekemään asioita, joita välttämättä ilman heitä ei tulisi tehtyä.
Välillä pelkkä läsnäolo riittää. Aina ei tarvitse välttämättä edes puhua viihtyäkseen toisen seurassa vaan pelkkä se tieto, että toinen on vierellä, riittää.
HeyyKun löytää hyvän ystävän, ei ikäerolla ole väliä. Suurin osa ystävistäni on saman ikäisiä kanssani, mutta joukkoon mahtuu myös muutamia poikkeuksia. Muutaman vuoden ikäero ei ole este ystävyydelle ja vaikka elämäntilanteet saattaisivatkin poiketa omastani, ne ovat pikemminkin rikkauksia, sillä voimme oppia toistemme elämästä niin paljon.
Ystävät tukevat vaikeina hetkinä. Kun jokin asia ottaa päähän, tiedän, että voin aina kertoa asiasta ystävälle. Yleensä tämän ansiosta vaikeat asiat ja hetket eivät enää olekaan niin vaikeita, kun niistä saa kertoa toiselle.  Valentine Laatu korvaa määrän. Koen, että olen onnekkaassa asemassa siinä, että ympärilläni on laaja kaveripiiri, mutta pienempi ja sitäkin läheisempi joukko läheisiä ystäviä. Ystävyys ei katso aikaa. Osan ystävistäni olen tuntenut jo puolet elämästäni ja muutamasta on tullut läheisiä minulle vasta vajaan puolen vuoden sisällä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että jokin ystävyys olisi yhtään sen vähempiarvoinen kuin toinen.

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Samanlaisia oivalluksia itelläkin on ollut ja toi ensimmäinen on kyllä oikeesti tärkeä ja on ihana huomata kun on sellasia ystäviä oikeasti itsellään.
    Tosi kiva postaus ja ihanat kuvat sekä asukokonaisuus :3

    VastaaPoista

Subscribe