VIIMEAIKAISIA OSTOKSIA

13.45.00

Pitkästä aikaa vuorossa muutamien ostosten esittelyä! Oon viime kevääseen verrattuna ostanut huomattavasti vähemmän kevätvaatteita, mutta muutamia ostoslistalla olleita juttuja, kuten tuo valkoinen silkkitoppi, on tullut kotiutettua. Lisäksi ostin muutama viikko sitten  Bikbokista uuden aivan ihanan trenssitakin, jonka tuutte varmasti näkemään asukuvissa!
Istun tällä hetkellä bussissa Helsinkiin ja pääsykokeisiin lukemisen lisäksi huomenna olisi luvassa hyvän ystävän parikymppisten juhlintaa. Toivottavasti teillekin on tulossa mukava viikonloppu!

Mulla oli muuten vähän ongelmia saada näistä kuvista teräviä ja hyvälaatuisia muokkauksen yhteydessä. En tiedä onko tähän syypää mun vaihtoa vailla oleva kamera vai mikä, mutta toivottavasti kuvat ei silti ihan kauhean huonoilta näytä.    IMG_9652iLoreal Pure Clay -puhdistusgeeli - Sokos
Lorealin uutuus puhdistusgeeli lupaa poistaa epäpuhtauksia ja antaa iholle mattapinnan tunteen. Ostin tämän ihan puhtaasta mielenkiinnosta ja hetken aikaa käytettyäni voin todeta, että geeliä on  miellyttävä käyttää ja ihosta tulee juurikin sileän mattapintainen. Vielä en osaa sanoa, kuinka hyvin tämä tehoaa epäpuhtauksiin, mutta vielä ei ainakaan mitään valittamisen aihetta löydy!IMG_9749i Biotherm-puhdistusgeeli - Stockmann
Tämän puhdistusgeelin nappasin mukaani Hulluilta päiviltä, koska vanha oli juuri päässyt loppumaan. Puhdistusgeeli on sopivan hellävarainen ja kosteuttava ja meikkikin lähtee pois ilman suurimpia hankailuja.IMG_9718
Boyfriend-farkut - H&M
Mainitsinkin edellisessä postauksessa näistä boyfriend-farkuista ja postauksessa vilahtaneista "sikarihousuista". Oon tykästynyt näihin farkkuihin ihan täysillä ja on mukavaa vaihtelua käyttää välillä muitakin kuin kireitä farkkuja!  IMG_9850 Korvikset - Glitter
En oo oikeastaan koskaan omistanut roikkuvia korviksia, koska oon pelännyt, että ne repisivät korvanlehteni huitoessani, mutta nämä nähtyäni, oli pakko tehdä poikkeus ja onneksi tein, sillä oon päässyt mun pelosta eroon! Niin sirot, mutta silti näyttävät korvikset, jotka sopii lähes asuun kuin asuun.  IMG_9843i Nauhaballeriinat - Anna Field/Zalando
Viime keväästä asti etsinnässä olleet nauhaballeriinat löytyivät vihdoin ja viimein! Vielä odotellaan vähän lämpimämpiä kelejä, jotta näitä pääsee käyttämään.IMG_9790 Pitsitoppi - H&M
Oon yrittänyt löytää vaatekaappiini paljon neutraalin värisiä, helposti yhdistettäviä paitoja, varsinkin jotain toppia, joka löytyikin pienen etsinnän jälkeen. Topin pitsiset yksityiskohdat tekevät simppelistä paidasta astetta kiinnostavamman!

You Might Also Like

2 kommenttia

Subscribe