SIKARIHOUSUT

8.22.00

Mun viimeisin noin kuukauden takainen H&M:n tilaus oli historiallinen kahdesta syystä, nimittäin ensinnäkin mun tilaamistani kaksista housuista kummatkaan eivät ole mustat ja toiseksi kummatkaan niistä eivät ole kireät pillifarkut! Näistä toiset, tummansiniset sikarihousut nimeltään, on näkynyt mun päällä jo useaan otteseen ja oon tykästynyt näihin ihan kunnolla. Ajattelin ensin, ettei ne istuisi mulle, mutta onneksi olin väärässä! Niin kivaa vaihtelua ainaisiin farkkuihin.
Mun arkeen kuuluu pitkälti samaa mitä aiemmin, sillä oon yrittänyt tsempata pääsykokeisiin lukemisen kanssa ja samalla myös järjestämällä itselleni aikaa, etten hukkuisi epätoivoon lukemiseen suhteen. Onneks ei oo enää pitkää aikaa, jolloin voi heittää vähän rennomman vaihteen päälle! Kunhan saisi nyt edes sen lukuvaihteen kunnolla päälle...
IMG_9607 Rooftop IMG_9625

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Tosi kivat housut! Itselläni on vähän samantyyppiset, mutta epäröin niitä vielä vähän. Ehkä munkin pitäisi rohkaistua!

    Elli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Elli! Ehdottomasti rohkaistut, yllätyt kuinka kivaa vaihtelua ne on 😊

      Poista

Subscribe