YESTERDAY'S OUTFIT

17.34.00

Voi miten kiva päivä eilinen olikaan! Ensinnäkin ulkona oli ihan täydellinen ilma pienen pakkasen ja hienon auringonpaisteen kera ja toiseksi vietin lähes koko päivän Tampereella perheen ja hyvän ystävän kanssa. Tarkoituksena oli tehdä hieman shoppailua, kuvailla päivästä ensimmäinen vlogi (!!), ottaa asukuvat, käydä jossakin kivassa kahvilassa ja löytää siskolle yo-mekko. Ja kaikki nämä tuli tehtyä!
Tosiaan mulle tuli tuossa viime viikolla fiilis, että pitäiskö sitä vlogaamista todella kokeilla, ja koska olin sopinut eilisestä ystäväni Sannin kanssa, ajattelin, että samalla olisi hyvä tilaisuus kuvata se vlogi. En vielä tiedä tarkkaa julkaisupäivää, mutta eiköhän se viimeistään ensi viikolla ole täällä blogin puolella.
Tavallaan vähän jännittää näyttää itsestään "uusi puoli" täällä blogin puolella. Ette oo vielä kuullut mun puhetta saatika nähnyt mun eleitä yms. videolla. Ehkä eniten siinä kuitenkin jännittää videon vastaanotto. No enköhän selviä siitä ja ties vaikka suurempi kipinä kuvaamiseenkin syntyisikin! Vlogaaminenkin on kuitenkin jo osa monen bloggaajan arkea normi kirjoittelun vierellä.
IMG_9032 tree IMG_9048

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Ihana asu sulla noissa kuvissa! Mäkin oon miettinyt pitkän aikaa, että uskaltaisiko alkaa kuvaamaan videoita. Uskon, että tulevaisuudessa alankin - vielä ei vaan se tunnu ihan omalta jutultan niinkuin esim kirjoittaminen :-) Mutta hei, onnea sun "vlogi uralle" - jos noin kuuluu sanoa :-D Mä tuun ainakin katsomaan sun videon sitten!!

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milla, varsinkin nuo saappaat ja uusi laukku teki siitä mielestäni vielä kivemman :D
      Mäki mietin pitkään ennen kun uskalsin tarttua siihen kameraan ja oikeasti kuvata ja heilua kamera kädessä tuolla keskustassa! Etköhän säkin jossain vaiheessa uskalla kokeilla :)
      Kiitos paljon ja kiva kuulla, että aiot katsoa sen!

      Poista
  2. Oi miten ihana asu, tuo takki on ihan täydellinen! ♥

    Tosi mukavan oloinen päiväkin teillä, kiva kuulla että sait matskua vloggailuun samalla! Mäkin oon vähän omista videoista haaveillut, mutta kun tarkoitus olisi tehdä kauneus- ja kynsivideoita niin pitäisi hankkia vähän paremmat puitteetkin sitä varten. No, ei tässä onneksi kiire ole :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Takki on kyllä yksi mun lemppareista :)

      Toivottavasti sunkin haaveet videoista käy toteen ja onneksi puitteita voi hankkia aina vähän kerrallaan, niin ei käy kerralla kaikki hankinnat niin kalliiksi. Tsemppiä sulle myös!

      Poista

Subscribe