VALENTINE'S DAY BRUNCH

14.33.00

Eilisen ystävänpäivän kunniaksi järjestin pitkästä aikaa brunssin, jonka parissa kuluikin muutama tunti hyvien ystävien kanssa! Sitä osaa kyllä olla kiitollinen niin hyvistä ja pitäaikaisista ystävistä, mitä mulla on. Viimeisen parin vuoden aikana oon saanut myös uusia ystäviä, joihin en olisi tutustunut ilman mun harrastuksia. Vaikka tänä vuonna varmasti moni lähtee opiskeluiden perässä eri kaupunkeihin, uskon todella, että suhteet ystäviin välimatkasta huolimatta silti säilyy.
Mun ystävänpäivä lähti siis oikein hyvissä merkeissä käyntiin ja jatkui vielä illalla elokuvan parissa, sillä lähdin extempore katsomaan Fifty Shades Darker  -elokuvan. Onneksi lähdinkin, sillä muuten ilta olisi kulunut ilman mitään ohjelmaa, joita aina vapaapäiville oon toivonut.
Tänään olisi luvassa viikon ensimmäinen työvuoro ja loppuviikko kuluu myös työn merkeissä, mutta niin myös penkkareiden, wanhojen ja poikaystävän valan merkeissä. Varmasti siis mukava loppuviikko tiedossa!IMG_8899 IMG_8907 IMG_8897

You Might Also Like

0 kommenttia

Subscribe