WOOL COAT

18.42.00

Ensilumi on aina näin kerran vuodessa sekoittanut koko Suomen ja saanut iltapäivälehdet runoilemaan tästä yllättävästä lumen päivästä. Täällä päin ei kovinkaan paljon lunta satanut, mutta näin ilmojen kylmetessä täytyy päälleen löytää vähän lämpimämpää puetavaa.
Oon jo pitkään halunnut vähän pidemmän harmaan villakangastakin ja viimein sen pari viikkoa sitten löysin itselleni Vilasta. Tykkään takista ihan superpaljon ja oon saanutkin siitä paljon kehuja! Kuvassa näkyvä punainen laukku on muuten löytö Prahan Zarasta. Mun oli ihan pakko ostaa kyseinen laukku,  sillä en omista vielä punaista laukkua ja se oli juuri sopivan kokoinen ja mallinen mun käyttöön. Se sopii myös tuon harmaan takin kanssa todella hyvin yhteen!
Mulla on tällä viikolla vähän rennompi työviikko, joten tapasin kahta ystävääni tiistaina kuuman kahvin ja kuvailun merkeissä. Loppuviikolla on vielä muutama työvuoro ja viikonloppu meneekin musikaalitreeneissä ja ystävien seurassa.
IMG_7925 wool coat IMG_7961

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Iteltä löytyy ihan vastaavanlainen takki Ted Bakeriltä ja oon kyllä tykännyt tosi paljon. Niin ajaton ja tyylikäs! <3

    VastaaPoista
  2. Joo mä itse asiassa luinkin sen postauksen, se näyttää tosi hyvältä sun päällä <3 Se on kyllä niin ajaton!

    VastaaPoista

Subscribe