LATELY

22.34.00

Huhhuh mikä viikko takana! Mun koko viikko on pyörinyt töiden ja viulunsoiton ympärillä, sillä musiikkiopistolla on menossa tällä hetkellä musikaali Viulunsoittaja katolla, jossa olen osana orkesteria. Töiden jälkeen menin joka päivä 3,5h kestäviin treeneihin ja treeneistä kotiin nukkumaan. Tätä tuli toistettua siis koko viime viikko. Perjantaina oli musikaalin ensi-ilta ja näytöksiä on nyt ollut yhteensä kolme ja vielä seuraavat kolme näytöstä on ensi viikonloppuna.
Mulla on vain yksi työpäivä tällä viikolla, joten saan onneksi rauhoittua ja viettää työpaikan pikkujoulutkin ennen ensi viikonlopun koitoksia. Kiireisen viikon takia oli aika mahdotonta ottaa kuvia ja päivittää blogia, mutta nyt olen taas takaisin! Ajattelinkin jakaa muutamia puhelimeen kertyneitä kuvia, joten mennään siis asiaan.
kollaasi1 Pyörähdettiin syyslomalla Turun suunnalla, jossa kävimme tekemässä muutamia ostoksia Myllyssä ja katsomassa toisen kuvan ihanaa vastasyntynyttä pienokaista. // Oon rakastunut Jungle Juice Barin Pink Panther -smoothieen, niin hyvää! // Ihastelin päivät pitkä ulkona vallitsevaa talvea, joka on nyt kylläkin vaihtunut jo vesisateeseen...kollaasi2 Pikkuinen kasvaa niin nopeasti! // Meiltä näkyy niin kivasti maisemat, harmi vaan, ettei enää näytä tuolta // Robert's coffeesta on muodostunut vakkariaamupalapaikka Porissa käydessä // Hetki ennen ensi-illan alkua

You Might Also Like

0 kommenttia

Subscribe