FINALLY

12.55.00

Uuden puhelimen osto on pyörinyt mielessä jo pitkään. Aina oon kuitenkin pitkittänyt sen ostoa miettien, mitä kaikkea muuta sillä rahalla saisi ja tuntuisi pahalta laittaa niin paljon rahaa yhteen puhelimeen. Yksi painava syy Iphonen ostoon kuitenkin oli se, etten halunnut enää luopua IOS-käyttöjärjestelmästä, johon olen tottunut ja tykästynyt.
Viime viikolla sitten marssitiin kaverin kanssa ulos Gigantista Iphone 6s mun kainalossa, enkä hetkeäkään ole katunut tai harmitellu tämän ostoa. Huippu puhelinhan tämä on varsinkin jos vertaa Iphone 4s -puhelimeeni. Kaikki toimii kuin unelma ja kamera on ihan uskomattoman hyvälaatuinen. Olen aina tiennyt, että jos vielä ostan Iphonen, niin ostan sen rosegold-värissä ja niinhän minä tein. Tästä mä pidän nyt hyvää huolta!IMG_6188IMG_6182 IMG_6204 IMG_6198

You Might Also Like

0 kommenttia

Subscribe