LONGHAMP LE PLIAGE SMALL TOTE BAG

14.24.00

Oon tooodella pitkään halunnut Longchampin laukun, mutta ostaminen on töpännyt aina valinnanvaikeuteen sen koon tai värin takia. Mulle kuitenkin alkoi hahmottumaan, etten halua sen olevan liian iso, muttei liian pienikään. Koulukirjojen sinne ei tarvinnut mahtua, joten päädyin kokoon small.
Odotin laukun ostamista Amsterdamin-matkaan saakka, jolloin voin ostaa sen lentokentältä. Tätä tummansinistä väriä navy ei kuitenkaan silloin ollut, joten odotin parin viikon ajan kunnes väriä oli saapunut myymälään Sloveniaan lähtiessäni. En voisi olla tyytyväisempi valintaani! Halusin laukun sinisenä, jotta se sopii mun pienempään Longchamppiin. Yleensäkin laukut on mustia tai ruskeita, jonka takia halusin vähän erilaisemman värin.
Laukku on mulle juuri sopivan kokoinen ja se on kyllä yllättävän tilava! Hyvä puoli Longchampeissa on se, että ne saa taitettua kokoon säilytystä varten. Laukku on materiaaliltaan nylonia, joten se ei likaannu helposti. Ruskeat osat on aitoa nahkaa ja sen huomaa erittäin hyvästä laadusta. I think I'm in love!
IMG_1138 IMG_1173 IMG_1180 IMG_1177

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Oi miten kivannäköinen laukku! Ei helpota mun laukkukuumetta yhtään....:-D

    http://oona-h.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on ja se on niin ajaton! Haha, ei varmasti helpota :D Kävin katsomassa tän vuoden malliston laukut ja munkin laukkukuume vain kasvoi, kun ne oli niiiin ihania!

      Poista

Subscribe