MONDAYY

15.05.00

Koeviikko on mun osalta nyt ohi ja muutama päivä on aikaa hengähtää ennen kuin uusi jakso alkaa. Tuntuu hyvältä saada eka jakso pois alta, sillä ylioppilaskirjoitukset teki siitä niin raskaan ja työlään.
Tässä hetken kuluttua pari mun kaveria tulee meille kahvittelun merkeissä ja vielä illalla mulla on luvassa musiikin teoria.
Halusin kerrankin ottaa asukuvat sisällä ja onnistuneita kuvia oli jopa enemmän, mitä epäonnistuneita. Ei pidä tottua siihen, haha. Värjättiin mun kaverin kanssa viime viikonloppuna mun hiuksia taas hieman kylmemmiksi, sillä mun hiustenväri kellastuu niin nopeasti, blodien ongelma... Me ei värjätä ollenkaan mun tyveä, sillä väri millä mun hiuksia värjätään, sopii tyven sävyyn. Mun hiukset on siis ihan luonnollisesti vaaleat, mutta yhden päivän brunettekokeilun jälkeen värjäsin hiukset takaisin vaaleiksi kaupan väreillä ja sen takia niitä joudutaan välillä korjaamaan kylmemmiksi hiusvärillä. Tasoitettiin myös mun latvat ja oon niin tyyväinen mun hiuksiin tällä hetkellä.
Mukavaa alkuviikkoa kaikille!
IMG_2438 blogiin IMG_2393 blogiiiiin IMG_2441

You Might Also Like

0 kommenttia

Subscribe