MICHAEL KORS CROSSBODY

20.19.00

Vihdoinkin esittelen teille mun uuden ihanuuden, jonka ostin muutama viikko sitten itselleni synttärilahjaksi. Kyseessä on siis Michael Korsin Jet Set Item Crossbody sävyssä Vanilla. Väri oli mulle aika lailla selvillä, sillä mulla on monia mustia ja ruskeita laukkuja, joten halusin hieman vaihtelua. Värinsä puolesta tämä sopii hyvin moniin asuihin. Laukun hankinnassa meni hetki, sillä juuri tämä väri oli lähes kaikkialta loppu. Laukku löytyi kuitenkin, ja kiitos siitä kuuluu äitipuolelleni, joka nappasi viimeisen kappaleen mukaan Stockmannilta!
Mulla ei ole oikein pientä crossbodya, joten tämä oli oikein nappi ostos. Sisällä on korttitaskuja ja vähän pienempi tasku, joten sinne mahtuu juuri sopivasti kännykkä ja muut välttämättömät asiat. Multa ei kuitenkaan hirveesti sitä pituutta löydy ja laukun hihna ei ole säädettävissä, joten voi olla, että vien laukun suutarille lyhennettäväksi, jotta hihnasta tulisi mulle oikean mittainen.
IMG_1722 IMG_1743 IMG_1731

You Might Also Like

0 kommenttia

Subscribe