UUDET TUULET PUHALTAA

12.55.00

Siitä onkin jo yli kuukausi, kun oon viimeksi avannut tämän tekstikentän. Mitään blogitaukoa ei ollut tarkoitus pitää, mutta viikon tahaton hiljaisuus venyikin yli kuukauden mittaiseksi.
Tämän kuukauden aikana oon ehtinyt miettiä paljon asioita blogini kannalta. Koko blogihistoriani ajan oon blogannut Bloggerin kautta, mutta tällä hetkellä koen tarvitsevani "maisemanvaihdosta" ja asioita, joita Blogger ei voi tarjota. Siksi oonkin päättänyt siirtää blogini portaalin alle, Nouwiin, jossa koen, että pääsen toteuttamaan tätä rakasta bloggaamista yhä intensiivisemmin ja aivan uudella palolla.
Vanhat postaukset eivät katoa mihinkään, vaan ne siirtyy mukanani uuteen blogiin. Jos oon oikein ymmärtänyt, blogiani ei pysty enää kuitenkaan seuraamaan Bloggerin kautta, mutta teidän lukijoiden onneksi Nouwiin pystyy nyt luomaan tunnukset ja seuraamaan muiden blogeja luomatta kuitenkaan itselleen blogia! Uutta blogiani pystyy myös seuraamaan sähköpostin avulla, johon voi "tilata" ilmoituksen uusimmista postauksistani.
Portaaliin vaihtamiseen ja sen ulkoasun muokkaamiseen kuluu vielä hetki aikaa, jotta saan blogista oman näköiseni. Kun vaihdon aika on, ilmoitan siitä täällä linkin kanssa, jotta pääsette tutustumaan uuteen blogiin!       UntitledUntitled Untitled

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Aivan upea asu♥ Mä oon nyt varsinkin tän vuoden puolella ihastellut kaikkia värikkäitä biker nahkatakkeja, mutta samalla oon koittanut vähän hillitä omaa innostustani miettimällä että tarvitsenko oikeasti vielä yhden uuden takin, koska onhan noita takkeja jo kertynyt... :'D En malta oottaa, että pääsen tutustumaan sun blogiin tuolla Nouwin puolella! Toi muutos kuulostaa just siltä, että siitä tulee uutta inspiraatiota ja fiilistä bloggaamiseen ♥

    Anskiss

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, samaistun tuohon takkiongelmaan! 😆 Voi kiva kuulla, että oot myös innoissas blogimuutosta! Uskallan jo nyt sanoa, että tämä päätös vaihtaa portaalin puolelle on kaivattu ja positiivinen muutos!😍

      Poista

Subscribe