KEVÄTTÄ RINNASSA

13.20.00

Oon niin innoissani lumien sulamisesta, talvitakkien hylkäämisestä ja keväisempään pukeutumiseen siirtymisestä! Sää on kuitenkin ailahdellut kaikilla mahdollisilla tavoin, joten ihan täysin talvisempaa pukeutumista ei voi vielä unohtaa, mutta pienetkin kevään merkit ilahduttaa jo suuresti.
Oon jo hetken odottanut sitä päivää, kun voin ottaa beigen trenssitakkini käyttöön ja Maijan ehdottaessa kuvaustreffejä tiesin heti, että nyt täytyy ikuistaa tämän vuoden ensimmäiset keväiset asukuvat kyseisellä takilla. Viime vuonna en tainnut ollenkaan pitää takkia kiinni, mutta tykästyin siihen myös sen ollessa kiinni! Oon myös super tyytyväinen näihin kuviin ja niistä tulikin heittämällä yhdet mun suosikkikuvista.
Turku Mun viikko on ollut normaalimpaa hektisempi, joten viikonlopun rentoutuminen tuli tarpeeseen. Ulkona porottava aurinko ja niin paljon pidemmät päivät valon puolesta auttavat kuitenkin jaksamaan.
Onnistuin saada itselleni ja poikaystävälleni nyt jo loppuunmyydyt ruissiliput, joten katse on jo tulevassa keväässä ja kesässä. Kesälle on jo myös tiedossa muutakin ohjelmaa, joten täällä odotellaan jo innoissaan seuraavien kuukausien tuomaa tarjontaa!Turku Turku kollaasi Takki - BIKBOK  Paita - Zara  Housut - Gina Tricot  Kengät - Dinsko  Turku Turku

Kuvat: Maijaviola

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Näytät kyllä upealta!! Ihanat kuvat ja kaunis miljöö ❤️

    www.nooramaijakatariina.fi

    VastaaPoista

Subscribe