THROUGH MY IPHONE

14.53.00

Ajattelin, että olisi mukava pitkästä aikaa raottaa mun maailmaa puhelinkuvien kautta, sillä niitä on kertynyt nyt yllättävän hyvin! Näitä on myös mukava tehdä aina välillä.
Ajelin tänään autolla kotiin kaverini luota ja samalla mietin kuinka tyytyväinen olen elämääni tällä hetkellä ja kuinka kiitollinen oon kaikesta. Mulla on mukava työ ja työkaverit, ihan huiput ystävät ja perhe sekä olen saanut tehdä paljon asioita, joita ei olisi tullut tehtyä jos nyt opiskelisin. Välivuosi tarkoittaa mulle selvästi ihmisenä kasvamista ja vain hetkessä elämistä! kollaasi2 Ikuistin tämän asun myös kännykkääni. Selvästi yks lemppariasuista, haha // Viikko Prahan-reissuun, can't wait!! // Ostin vihdoin ja viimein Ray-Banit, näistä vielä lisää myöhemmin // Meidän tehopakkaus Peppi kollaasi1 Viini- ja pizzailta ystävien kesken // Olin kerrankin kohtuullinen ja ostin irttareita vain reilu 250 grammaa // Toinen uusi tulokas, nimeltään Simo! (En ikinä olisi osannut kuvitella Simoa kissan nimeksi, mutta se oikeastaan sopii, sillä toisen kissamme nimi isällä on Simba)// Tupareiden viettoa Tampereella

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Tällaset postaukset on just kivoi! Ja ei vitsit multa löytyy just samanlaiset Ray-Banit :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukavaa, että tykkäät! :) Haha, noi on kyllä todella kivat aurinkolasit!

      Poista

Subscribe