HUHTIKUUN SUOSIKIT

21.09.00

Pitkästä aikaa vuorossa kuukauden suosikit -postausta huhtikuulta! Suosikkeja postaukseen kertyi 6 kappaletta kengistä pohjustusvoiteeseen. Kello tulee yhdeksän, mutta ulkona paistaa vieläkin aurinko, ihan huippua. Toukokuu alkoi muutenkin todella hienon ilman merkeissä ja sääennuste tälle viikolle lupaa todella nättiä ilmaa. Nyt kyllä nautitaan!
Mutta aloitetaan nyt kuukauden suosikit pitkäaikaisella lempparituotteella. IMG_4814 Mulla on luonnostaan vaaleat hiukset, mutta ylläpidän niiden väriä kuvassa näkyvillä tuotteilla ja nämä on mun ehdottomia suosikkeja. Kyseessä on siis Fudge-merkin hopeashampoo ja -hoitoaine, ja näitähän en enää kyllä pois vaihda! Aikaisempia hopeashampoita käyttäessäni en edes huomannut hiuksissa mitään eroa, mutta nämä hiustuotteet ovat kyllä sellaista tököttiä, että oksat pois. Mun hiusväri on jopa muuttunut näiden ansiosta luonnollisen vaaleista harmahtaviksi, mistä tykkään älyttömän paljon. Moni on tullut kehumaan ja kysymään miten mun hiukset on tällaiset, ja se on ainoastaan näiden ansiota. Täysi kymppi siis! IMG_4792 Toinen hehkutuksen arvoinen tuote on tämä miesten after shave balm, josta uskon monen kuulleen. Tämä syrjäyttää mun aiemmat pohjustusvoiteet, sillä tämä tekee ihostani jopa sileän ja pitää meikin kasvoilla pidempään, mitä muut pohjustusvoiteet ovat pitäneet. Plussaa tässä on myös, että se kosteuttaa ihoa, sillä vaikka ihoni on t-alueelta suht rasvoittuva, kuivuu mun iho myös erittäin helposti. IMG_4851 Nyt treenien lisäännyttyä kaipaan niiden jälkeen jotain palauttavaa ja verensokereita nostattavaa purtavaa, sillä mun tulee erittäin nopeasti heikko olo. Mun mielestä useat proteiinipatukat, joita olen maistanut, ei maistu hyvältä, mutta nyt oon löytänyt suosikkini. Osasyy saattaa kylläkin olla siinä, että se maistuu hyvin paljon Tupla-patukalta, haha. IMG_4844 Etsin pitkään revittyjä farkkuja, joista oikeasti tykkään, ja noin kuukausi sitten etsintä loppui, kun löysin H&M:ltä juuri sopivat yksilöt vielä hyvään hintaan. Parasta näissä farkuissa on niiden mukavuus ja se, kuinka helposti ne on yhdisteltävissä asuun kuin asuun!
Toinen suosikki on Niken Air Force 1 -kengät, jotka ostin viime keväänä. Kengät on kuitenkin erittäin hyvässä kunnossa, vaikka ne ovat valkoiset, sillä olen parhaani mukaan yrittänyt ne pitää kuin uusina. Kengät on erittäin mukavat jalassa ja ne näkyy mulla erittäin usein jalassa. IMG_4862 Viimeisenä huhtikuun suosikkina on Elastinen feat. Johanna Kurkela - Oota mua. Vaikken ole kyseistä ohjelmaa seurannut, törmäsin kyseiseen biisiin Spotifyn listalla, ja se oli rakkautta ensikuuntelulla. Ihan huippu biisi, suosittelen kuuntelemaan!

You Might Also Like

0 kommenttia

Subscribe