NYX COSMETICS

22.02.00

Uskon, ettei moneltakaan jäänyt huomaamatta NYX-kosmetiikkamerkin lanseeraaminen Suomeen, Sokokselle. No, multa ei ainakaan jäänyt. Lähdettiin viime viikon perjantaina kaverin kanssa elokuviin ja käytiin sitä ennen Sokoksella juuri näiden takia. Emmepä yllättäen olleet ainoat kyseisellä meikkipisteellä. Mun alkuperäisenä tarkoituksena oli ostaa vain contour-paletti ja wonder stick, mutta ei varmaankaan yllättänyt ettei sieltä pelkästään niiden kanssa kassalle lähdetty.
Mun suosikiksi varmaankin nousee tuo Micro Brow Pencil, joka on hyvin samanlainen kuin ABH:n Brow Wiz. Tämä korvaa meikkipussissani ABH Dipbrow Pomaden paikan, sillä pienen ja tarkan kärjen avulla NYX:n kulmakynällä saa huomattavasti tarkenpaa jälkeä puolet nopeammin.
Toinen tuote, joka mut yllätti oli Wonder Stick. Ajattelin, ettei edes vaalein sävy olisi mulle oikea, mutta onneksi olin väärässä. Varjostusväri on juuri sopivan tumma (ja hyvin levittyvä!) ja korostusväri juuri sopivan vaalea.
Stay matte but not flat -meikkivoiteesta mulla on vähän ristiriitaiset fiilikset. Sävy sopii iholleni täydellisesti, mutta meikkivoide ei pysy niin mattaisena kuin olisin halunnut. Pienellä meikin korjaamisella meikki näyttää kuitenkin yhtä hyvältä kuin juuri laitettuna.
Kaiken kaikkiaan oon tyytyväinen meikkien hinta-laatusuhteeseen ja todennäköisesti näitä tulee hankittua vielä enemmänkin. Nyt voisi kuitenkin taas hetkeksi kiristää lompakon nyörit, sillä parin tilaamani paketin pitäisi vielä lähiaikoina kotiutua.
IMG_4485 IMG_4477 IMG_4457 IMG_4452 IMG_4468 IMG_4473

You Might Also Like

0 kommenttia

Subscribe