SOME NEW THINGS

13.50.00

10 päivän postaamattomuus, vaikka just olin saanut kiinni hyvästä rytmistä... No syynä on kuitenkin ylppärit, jotka onneks alkaa mulla olla lopuillaan, kun keskiviikkona on enää vuorossa matikka (jonka lukemista en ole edes aloittanut).
Tää on ollut ehdottomasti erittän stressaavaa ja henkisesti raskasta. Niin vähän aikaa lukea ja niin paljon luettavaa. Kasasin itselleni arvosanojen suhteen myös korkeat vaatimukset, joten paineet niiden saavuttamisesta sai mut viime keskiviikona yo-kokeessa totaalisesti lukkoon. Uskonnon ja englannin kirjotuksissa mulla loppui vieläpä aika. No, ei se vielä mitään tarkoita, ja pääasia kuitenkin nyt on se valmistuminen. Kyllähän niitä voi sitten myöhemmin uusia, jos tarve vaatii.
Päätin tänään kuvailla ostoksia, joita en oo täällä vielä näyttänyt, joten mennäänpä siis asiaan!
IMG_3904 Etsin koko viime vuoden tällaista "suoraa" takkia ja nyt sen viimein tuossa pari kuukautta sitten H&M:ltä löysin. Mulla oli takaraivossa kuva tällaisesta tummansinisenä, mutta päätin astua pois mukavuusalueelta ja hankkia vähän keväisemmän värin. Takkihan on todella ohkainen, joten tälle ei ole vielä hetkeen käyttöä.IMG_3925 IMG_3927 Takin kaveriksi ostin myös ihanan keväisen huivin, joka on myös H&M:ltä. Nyt se kevät vain saisi tulla! IMG_3922 Tämä on ainoa nyöripaita, jonka tällä hetkellä omistan, vaikka niiden villityksen huomaa jokaisessa vaateliikkeessä. Klikkasin tämän H&M:n nettikaupasta ostoskoriin, koska tykäistyn  paidan "boheemiudesta". IMG_3860 Mulla on aina tosi vaikeaa löytää meikkivoidetta, joka pysyisi kasvoilla mattaisena enemmän kuin sen pari tuntia. Päätin kerrankin panostaa meikkivoiteeseen, ja se kyllä kannatti! Tällä on hintaa noin 35 euroa, mutta oon todennut tän erittäin riittoisaksi! Mulla on sävynä NC15, sillä mun kasvojen pohjaväri kaipaa keltasävyisen meikkivoiteen.  IMG_3877 Viimeisenä, muttei vähäisempänä on mun siskon tuoma tuliainen, Victoria's Secretin passikuoret. Sisko vihjaili jo matkallaan tästä tuliaisesta, mutten halunnut tietää sitä ennen kuin hän tulee kotiin. En osannut odottaa näin ihanaa tuliaista, sillä oon jo pitkään kaivannut kuoria mun passille. Nää tuleekin heti käyttöön huhtikuun Pietarin-matkalla.

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Voi miten ihana tuo hennesin hennon vaaleanpunainen takki <3

    http://by-rosejuliet.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä aivan ihana, en malta odottaa, että pääsen käyttämään sitä! :)

      Poista

Subscribe