PENKKARIT 2016

14.17.00

Viime torstaina vietettiinkin jo abivuoden kohokohtaa, penkkareita. Ajatella, että mun lukiotaival on ohi, ja enää jäljellä ovatkin ylioppilaskokeet ja -juhlat. Meidän lukiossa juhlimisen perinne on pitkä, sillä ennen penkkareita juhlitaan etkoja, penkkareiden jälkeen lähdetään abiristeilylle ja risteilyn jälkeen on vielä luvassa Wanhojen katsominen ja niiden jatkot.
Meillä oli tänä vuonna teemana satuhahmot, ja mulla olikin jo aika selvä visio siitä, että musta tulee Helinä-Keiju. Puvun toteutin mun kummitädin avulla, ainoastaan siivet ja "tyllihame" on ostettu valmiina. Kaikki Helinä-keiju-tyyppiset puvut olivatkin joko todella kalliita, tai ei yhtään sinne päinkään, miltä puvun halusin näyttävän. Kaiken kaikkiaan, oon erittäin tyytyväinen niin pukuun, penkkareihin ja kaikkeen, mitä tähän liittyi.
Vaikka stressi ennen tätä suurta päivää oli kova, sillä abivideo oli mun vastuulla, oli päivä erittäin onnistunut. Viimeiset yhteiset hetket ennen ylioppilasjuhlia vietämmekin ikäluokan kanssa huhtikuussa Pietarissa, can't wait! kollaasi1 kollaasi3

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Heh, väsäsin iteki Cindy Lou Who-asun siitä The Grinch-leffasta penkkareiks! : D Tein just postauksen blogiin, jos haluut käydä vilkasemassa: http://neitinimeton.blogspot.fi/2016/02/p-e-n-k-k-r-i-t-2-0-1-6-c-i-n-d-y-l-o-u.html
    Meidän lukiossa ei oo vietetty mitään etkoja. : o Muutenki tuntuu, et toiset koulut panostaa tohon päivään ihan kunnolla. Hui, eiks tullu kylmä rekan lavalla? : D

    VastaaPoista
  2. Joo mä käyn vilkaisemassa! Mein koulussa koristeltiin liikuntasali, kun meillä oli siellä gaala, mutta oon huomannut, että monissa lukioissa koristellaan koko koulu :D Mulla oli rekassa kunnon toppavaatteet lämmittämässä :D

    VastaaPoista

Subscribe