MITÄ MÄ OLEN PUUHAILLUT VIIKONLOPPUNA

20.08.00

Huomenna alkaa taas uusi viikko, ja ajattelinkin toteuttaa vähän erilaisemman postauksen siitä, mitä kaikkea sisälty mun viikonloppuun. Mennään suoraan asiaan!IMG_3022 IMG_3044 Ehkä suurimman osan mun ajasta on vienyt koulujutut ja preleihin ja kirjoituksiin lukeminenKaksi preliä takana, kolme edessä. Uudet, söpöt yliviivaustussit onkin kummasti piristänyt lukemista. Perjantaina on jo ensimmäisen yo-kokeen aika, nimittäin äidinkielen tekstitaidon kokeen. IMG_3052 IMG_3066 Kuitenkin opiskelun välissä on tullut otettua ihan rennosti uutta Cosmoa lukien, musiikkia kuunnellen ja poikaystävän kanssa ollessa. Mun alkuvuoden lempparibiisi onkin ollut Running Out, jossa laulaa norjalainen Astrid S, suosittelen kuuntelemaan, jos ette ole jo kuunnellut! IMG_3072 Parasta viikonlopussa on rauhassa meikkaaminen, kun ei ole kiire mihinkään. Joskus arkimeikin tekemiseen menee tuplasti enemmän aikaan, kuin viikolla, jolloin kiire motivoi.

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Mulla kans edessä perjantaina toi äikän yo! : o Ääh pitää toivoo, et menee ihan jees. Mitä aineita kirjotat nyt keväällä? Ja kuin monta kirjotat yhteensä? : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan, että se menis hyvin! Kirjotan nyt keväällä matematiikan, äidinkielen, uskonnon ja englannin. Kirjoitan yhteensä 6 ainetta :)

      Poista

Subscribe