SUNDAY

21.47.00

Viime postauksessa lupailinkin kuulumispostausta, joten poimin tähän postaukseen muutaman kuvan, jotka olivat kertyneet mun puhelimeen. Mulla on tällä hetkellä koeviikko, joka tarkoittaa kolmea koetta ja kolmea vapaapäivää. Vapaapäivän kunniaksi pyörähdetään huomenna kaverin kanssa Ikeassa, eikä varmaankaan vaatekaupoiltakaan vältytä. Kiva päivä siis tiedossa! Eilen muuten satoi tännekin ensilumi. Oon niin innoissani!
kollaasi1
Ensimmäinen kuva ajoittuu heinäkuulle, jolloin olin poikaystäväni kanssa kesähäissä vieraina // En yleensä välitä smoothieista, mutta saanen esitellä mun uuden lempparin, nimittäin mustikka-vadelma-smoothien! // Vihdoin ja viimein sain mun huoneeseen uuden hyllykön, josta otan parempia kuvia sitten, kun oon saanut siitä mieluisan näköisen // Kahvilla kaverin kanssa shoppailun lomassa alkusyksystä
kollaasi2
Asioiden hoitelun lomassa oli tietenkin käytävä myös missä muuallakaan kuin... // ... Bik Bokissa.
// Asiakaspalvelutyössä kohtaa kaikenlaisia ihmisiä, joten mulle tämä sanonta on aika ajankohtainen
// Satapäivää!

You Might Also Like

0 kommenttia

Subscribe