There's only two types of people in the world. The ones that entertain and the ones that observe

19.43.00

 photo IMG_1200iso_zps1b3fcb6e.jpg  photo IMG_1368iso_zps326b2e9d.jpg  photo IMG_0517iso_zps9535feb9.jpg  photo IMG_1360iso_zps2149bbbf.jpg  photo IMG_1202iso_zpsc864167d.jpg  photo IMG_0514iso_zpsd0a12708.jpgHävettää oikee ku ei oo oikein parempii kuvii, ku perjantaina vietetyst tyttöjenillastakaan ei oo oikein julkaisukelposii kuvii ainakaan mun kamerassa. Mun viikonloppu oli ihan kiva. Perjantaina tosiaan vietettiin tyttöjeniltaa pienellä porukalla ja lauantai meni mulla ihan kotona ollessa. Sunnuntaina Enna tuli meille yöks ja alotettiin äikän päättötyö, kirjallisuuskansio, mikä pitäis palauttaa ens maanantaina. Taitaa tulla vähän kiire, hups. Kävin muuten eilen yksityisellä lääkärillä, koska tää kurkku ei oo edelleenkään terve, niin kurkunpääntulehdushan sieltä löyty ! Ärsyttä toi terveyskeskuksen toiminta. No mut ehkä en pura mun vihaa terveyskeskusta kohtaan täällä, muuten mun nousee käyrät, kun edes ajattelen sitä.

You Might Also Like

0 kommenttia

Subscribe