muistutus itselle: tänään on tiistai

21.33.00

 photo IMG_1106isompi_zps7e6a803f.jpg  photo IMG_1138iso_zps11ba9e16.jpg  photo IMG_1146isompi_zpsaa7e196b.jpg  photo IMG_1108iso_zpsd7a86483.jpg  photo IMG_1150iso_zps8da1dc10.jpg
Mitä mieltä ootte hiukan isommista kuvista ? Nää on kokoo 700px, kun oon ennen käyttänyt kokoo 640px. Eihän siinä kovin isoo eroo oo, mutta tääkin koko on ihan kiva. Mun piti laittaa nää mun vähäiset ostokset jonkun postauksen yhteydessä, mut en mä sit kuvaillutkaan tänään, niin pelkät ostokset toivottavasti kelpaa. Ainoo mitä oikeestaan oon pitkään kattellut, on toi farkkuliivi ja bongasinkin heti sen yllättäen hennesist. Statement- korukin on pysynyt mielessä siitä lähtien, kun sen ekaa kertaa jonkun blogissa näin, niin oli sekin pakko sitten kotiuttaa. Pitkähihasii tarvii aina ja peitepalettisysteemin ostin jo vähän aikaa sitten, mut laitoin sen nyt samaan postaukseen(: Mun on edelleen kurkku kipee vaikka ajattelin että se olis jo helpottanut. Jos tää viel kauan jatkuu niin tarvii varmaan varata lääkäriaika, ettei olisi mitään kurkunpääntulehdusta.. No koittakaa te muut pysyy terveinä !

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. vitsi toi kaulakoru on kiva! ps. tää sun blogis on kans tosi ihana ja oot supernätti<3! :)

    fashionsituation.blogspot.com <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkin tykkään siitä ! ja voi vitsi, kiitti ! (:

      Poista

Subscribe