Vaasa

18.13.00

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Käytiin menomatkalla Tampereen IkeassaPhotobucket
Joskun piirtämä ylihieno taulu Adalle
Photobucket
Photobucket
Photobucket  Photobucket
Vaihdettiin Adan verhot
Photobucket Olin siis sunnuntaista keskiviikkoon Adalla piitkästä aikaa ja oli kyl tosi kiva nähdä. Adalla oli siis loma ja mun olis pitänyt istuu koulus, mut mitäpä tuosta. Käytiin kaupungilla vaikkei mun pitänyt mitään ostaa, mut ainahan sielt jotain tarttuu. Katottiin kolmen päivän aikana kolme Potterii koska innostuin niistä ja nyt täytyy hommata itelle ainakin Kuoleman Varjelukset osa 2 ja kattoo se. Tiistaina Josku tuli yöks ja katteltiin leffaa mättöpaljouden kans ja juteltiin. Puol kolmen aikaan mä annoin unen voittaa, koska tiesin ettei torstaiaamuna heräämisestä tulisi yhtään mitään. Keskiviikkona kolmen aikaan mä sitten istahdin junaan ja kotona ollaan.

You Might Also Like

0 kommenttia

Subscribe