BORED

23.31.00

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Mä en oo tällä viikolla ottanut pahemmin mitään julkaisukelposii kuvii, ainoo kuva minkä taisin ees ottaa on toi viimeinen kuva, minkä äiti oli laittanu paikallislehden johonkin kuvakilpailuun. Tää viikko on mennyt tetissä  päiväkodissa. Viikko oli tosi kiva, mutta nyt kun molemmat tetit oon ollut päiväkodeis ja oon nyt nähnyt millaista siellä on niin vaikka tykkäänkin tosi paljon lapsista, en välttämättä jaksaisi sitä ammattina. Onhan se vähän rankkaa, mutta samalla palkitsevaa kun näkee miten ne lapset viihtyy siel päiväkodis, niiden ohjaajien kans. Sillä on suuri vaikutus, että on pienenä ollut hyvässä päiväkodissa. Ainakin ite muistelen lämpimästi mun päiväkotiaikoja ja niitä ohjaajia.
Huomenna mennään äidin ja siskon kans Tampereelle ja illalla ehkä johonkin, joten toivottavasti saisin jotain vähän 'parempaa' kuvamateriaalia.

Ainiin vaihdoin bannerin ja blogin nimen. Mun mielestä tää uusi nimi on parempi, mitä mieltä te ootte ? :)

You Might Also Like

0 kommenttia

Subscribe