Think less, live more

0.03.00

Photobucket
Tällanen tuli ihan kotiovelle saakka viime viikolla, mutta tästä enemmän, kun sitä on saatu fixattuu mulle vähän sopivammaks.
Photobucket Photobucket
Olin tänään parturis ja leikattii kuivat latvat pois eli n. 5-6cm
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Tää viikko on mennyt tosi kivasti kun siis tosiaan koko viikko on ollut tettiä ja olin toosi kivas päiväkodis. Olin 1-3 vuotiaissa ja lapsia siel oli 14. Ne kaikki oli tosi ihanii, eikä vierastanut mua yhtään vaan tultiin toimeen ihan alusta lähtien. Henkilökunta on siel aivan mahtava ja niinkun mun arviointipaperissakin luki, että tuntui kun olisin ollut osa työtiimiä. Kesätöihin sinne aion ehdottomasti hakea. Harrastukset oon tällä viikolla sivuttanut, koska oon ollut aika poikki kun oon ollut eka töissä, sit kävelly 1,5km bussipysäkille ja sit mein pysäkilt 1km kotiin joka päivä paitsi maanantaina ja perjantaina ja muutenkin oon koko ajan päiväkodissa jotain tehnyt. Tänään olin siis vihdosta viimein parturis ja karusti ne hiukset sit lyheni, mutta ihan hyvä vaan, onpa sitten terveemmät, kun kuivat latvat on pois ja nyt ne kasvaa sit vahvempina takasin ainakin toivottavasti, koska oon siis tosiaan suoristamistakin vähentäny, enkä suorista koko hiuksia kuin harvoin, koska mun omat kiharat on nyt kivat, kun ne on yön ollut nutturalla, eikä oo sellanen kauhee harakanpesä, kun kiharoita ei sojota joka suuntaan. Tänään sit tuli viel käytyy nuortenillas hakeen merkintä isoskoulutusjuttuu varten.

Pointsit niille ketä jakso lukee, mut nyt sitä tekstii kerranki sattu tulee paljon ! :D

You Might Also Like

0 kommenttia

Subscribe